Sida 114 av 114 FörstFörst ... 1464104112113114
Resultat 2,261 till 2,269 av 2269

Tråd: Nya krav för att få tillgång till de högre ledamöternas område

1. Utdelning Ursprungligen postat av polina uppkopplad
    @BernardShakey Nej, dess 60-inlägg och 30-dagen minsta medlemskap. Din posträkning anger 58-inlägg, men inte 60. Om du tittar under ditt anmälningsdatum ser du antalet inlägg som listas. Också inläggen. måste vara 100 tecken eller mer för att kvalificera sig. Jag antar att systemet automatiskt beräknar vilka inlägg som ligger vid det 100-teckengränsen och de som inte är.
    Polina, det är konstigt. Jag kollade igår kväll, och mitt inlägg var i 60. De flesta om inte alla mina inlägg har varit mer än 100-tecken, och alla har varit på relevanta ämnen i forumet. Jag är på min telefon just nu. Jag antar att jag kommer att titta på datorn för att se om den visar något annat. Tack för din inmatning.

- - - Uppdaterad - - -

@polina, det är verkligen konstigt. Igår kväll var jag på 60-inlägg, och från mitt senaste inlägg är jag tillbaka ner till 59. Jag vet inte exakt hur de bestämmer vilka inlägg som ingår i ditt inlägg, men jag antar att jag kommer snart dit. Förhoppningsvis i slutet av dagen idag.
    Senast redigerad av Bernard Shakey; 05-02-2019 på 02: 00 PM.
    Det betyder inte så mycket för mig att betyda så mycket för dig

2. Kära besökare, om du letar efter ett onlineapotek ta en titt på följande apotek i vår Topprankade avsnitt. Var och en har äkta, ocensurerade feedback från användarna.
    @bernardshakey Mitt inläggsräkning förblev statiskt igår kväll efter några inlägg och började sedan klättra igen. Konstig.

4. @polina!

Jo, jag vet inte vad folk har upp till. Jag delar bara min åsikt normalt. mitt medel är att inte skada någon.
    ledsen om jag har nämna något fel. Glad morgon framåt för alla.

5. Tja, jag ska säga att jag kommer att räkna dagarna tills jag når 30. Jag ser fram emot den information som finns i seniormedlemmens område. Med tanke på hur användbart även de vanliga foruminläggen har varit, förväntar jag mig att det kommer att vara mycket värt det!

Förresten, tack så mycket för att bygga denna gemenskap. Jag hände på tomten av misstag men är väldigt glad att jag gjorde det!
    Gillar Remi gillade det här inlägget

Jag är glad att jag kollade denna tråd ut. Trots att jag har seniorstatus behöver jag fortfarande posta minst en gång per 90-dag, (jag tror att det är 90). Det vore inte bra att se mina seniorstatus förfallna på grund av ett inlägg som är några få tecken blyg av 100.

Utdelning Ursprungligen postat av polina uppkopplad
    "Det verkar orättvist att mitt rykte är beroende av återkoppling av andra."
    Men: det är exakt vad "rykte" betyder i verkligheten.

Per Merriam-Webster Ordbok (https://www.merriam-webster.com/dictionary/reputation, hämtade maj 14, 2019 @ 7: 40 AM CDT):

Rykte (substantiv)
    Övergripande kvalitet eller karaktär som sedd eller bedömd av människor i allmänhet
    Erkännande av andra personer av någon egenskap eller förmåga

I rent skriftliga medier, som ett forum som detta, är det enda sättet att skapa "rykte" i bokstavlig mening för dig att skriva något som är tillräckligt värdigt för skriftligt (eller klickat) dom eller erkännande av andra.

Till mitt sätt att tänka använder detta forum ett system som ganska rimligt fångar hur sakerna verkligen fungerar. Och som moderator Kerry sa, så har det alltid varit (här).

@Tycho Du är lite sen till festen, eftersom min fråga redan har besvarats. Och i alla fall kommer du in i semantiken här. Baserat på din egen didaktiska klippning och klistradefinition är det helt möjligt att ett "rykte" -resultat kan baseras på kvantitet och kvalitet på inlägg, snarare än på ett subjektivt mått av popularitet. Jag är lättad att när jag har ställt frågor till andra medlemmar här, har deras svar saknat den nedlåtande och sanctimonious tonen som finns i din.

Utdelning Ursprungligen postat av polina uppkopplad
    @Tycho Du är lite sen till festen, eftersom min fråga redan har besvarats. Och i alla fall kommer du in i semantiken här. Baserat på din egen didaktiska klippning och klistradefinition är det helt möjligt att ett "rykte" -resultat kan baseras på kvantitet och kvalitet på inlägg, snarare än på ett subjektivt mått av popularitet. Jag är lättad att när jag har ställt frågor till andra medlemmar här, har deras svar saknat den nedlåtande och sanctimonious tonen som finns i din.
    Nah, jag var inte nedlåtande alls inte heller döma. Reagerar bara på ditt uttalande om att ditt "rykte" som en funktion av andras feedback om dig var "orättvist". Ledsen att din näsa är så sliten. Ironisk...
    Senast redigerad av tycho; 4 veckor senast kl 04: 59 PM.

Utdelning Ursprungligen postat av Tycho uppkopplad
    Nah, jag var inte nedlåtande alls inte heller döma. Reagerar bara på ditt uttalande om att ditt "rykte" som en funktion av andras feedback om dig var "orättvist". Ledsen att din näsa är så sliten. Ironisk...
    Ha ha, det enda ironiska här är att du hävdar att du inte är nedlåtande och inte dömande. Återigen, grunden för rykte behöver inte nödvändigtvis vara på återkoppling av andra, det kan enkelt kvantifieras efter antal tjänster och kvaliteten på inlägg baserat på objektiva faktorer som karaktärsantal. Dessutom sa jag att det visade sig orättvist, inte var orättvist, vilket du misstänkte mig att säga (se ovan). Och tack och lov svarade många artiga medlemmar på mitt inlägg på ett lugnande och inkluderande sätt i stället för att erbjuda ett fientligt och nedlåtande svar, och de föreslog även sätt att öka ryktepoäng, till exempel skapa en introduktionspost och så vidare. Och om du bara "reagerade" på mitt uttalande, kanske du borde få dina känslor i kontroll med tanke på det drama du skapade här
    över ingenting.
    Utdelning Ursprungligen postat av Tycho uppkopplad

Men: det är exakt vad "rykte" betyder i verkligheten.

Per Merriam-Webster Ordbok (https://www.merriam-webster.com/dictionary/reputation, hämtade maj 14, 2019 @ 7: 40 AM CDT):

Rykte (substantiv)
    Övergripande kvalitet eller karaktär som sedd eller bedömd av människor i allmänhet
    Erkännande av andra personer av viss karaktär eller förmåga

I rent skriftliga medier, som ett forum som detta, är det enda sättet att skapa "rykte" i bokstavlig mening för dig att skriva något som är tillräckligt värdigt för skriftligt (eller klickat) dom eller erkännande av andra.

Till mitt sätt att tänka använder detta forum ett system som ganska rimligt fångar hur sakerna verkligen fungerar. Och som moderator Kerry sa, så har det alltid varit (här).
    Senast redigerad av Polina; 4 veckor senast kl 01: 22 AM.

11. Nya krav för att få tillgång till de högre ledamöternas område
Sida 114 av 114 FörstFörst ... 1464104112113114

liknande ämnen

1. När ska jag få åtkomst till ledande medlemmar område?
    Genom vegaslvesliz i forum Allmänt forum guide
    svar: 27
    Senaste inlägget: 03-20-2015, 10: 35 PM

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte placera sina svar
  • Du får inte postbilagor
  • Du får inte redigera dina inlägg
Skyddad av Copyscape CopySentry. Kopiera inte.